MENU - Catering Dietetyczny Łódź, Warszawa, Rzeszów, Kraków, Poznań, Trójmiasto
Biuro Obsługi Klienta 733 909 809; Pn-Pt 8:00-18:00; Sb-Nd 8:00-13:00

MENU

O naszym dziennym MENU

Menu, które udostępniamy na stronie to planowane menu na kolejne dni. 

Menu dzienne zawsze bazuje na diecie STANDARD, w której w zależności od wybranego wariantu - wprowadzamy zmiany. 

Menu może zmienić się w zależności od dostępności świeżych produktów. 

Niektóre dania mogą się różnić - w zależności od wybranej kaloryczności. Diety o niskich, redukcyjnych kalorycznościach mogą nie zawierać niektórych dodatków. Diety sportowe mogą zawierać dodatkowe porcje: białego mięsa Sous Vide, warzyw, owoców oraz orzechów.

Prawie wszystkie warzywa i mięsa przygotowywane są metodą Sous Vide, co daje gwarancję świeżości i wysokiej jakości stosowanych produktów. Jest to również pewność, co do zachowania większości składników odżywczych dania. Co to znaczy w praktyce? Technika którą stosujemy - Sous Vide to jedna z najbardziej zdrowych możliwości przygotowywania potraw.


Więcej o Sous Vide przeczytasz TUTAJ.


poniedziałek 20/08

1. Granola z jogurtem naturalnym, konfiturą z owoców leśnych i syropem klonowym.

DASH: Płatki owsiane z jogurtem i owocami.

Wysokobiałkowa: Sałatka ze świeżych warzyw z kurczakiem.

Bez nabiału: Sałatka ze świeżych warzyw z kurczakiem.

Bez glutenu: Płatki owsiane z jogurtem naturalnym, konfiturą z owoców leśnych i syropem klonowym.

2. Kalafiorowa surówka z koperkiem i oliwą

Wysokobiałkowa: Kalafiorowa surówka z koperkiem, oliwą i żółtym serem.

DASH: Kalafiorowa surówka z koperkiem i oliwą.

3. Shoarma drobiowa podana z salsą pomidorową i ogórkiem  małosolnym oraz komosą ryżową

Vege:  Warzywna shoarma z serem podana z salsą pomidorową i ogórkiem małosolnym oraz komosą ryżową.

DASH: Shoarma drobiowa podana z salsą pomidorową i ogórkiem  małosolnym oraz komosą ryżową.

Wysokobiałkowa: Shoarma drobiowa podana z salsą pomidorową i ogórkiem  małosolnym oraz komosą ryżową

4. Koktajl malinowy

Wysokobiałkowa: Wysokobiałkowy koktajl malinowy na jogurcie.

DASH: Koktajl malinowy na jogurcie.

5. Pieczeń z indyka podana  z warzywami z pieca i chrupkim pieczywem.

Vege: Pasztet z fasoli podany z warzywami z pieca i chrupkim pieczywem.

DASH: Pasztet z fasoli podany z warzywami z pieca i pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG.

Wysokobiałkowa: Pieczeń z indyka i fasoli podana z warzywami z pieca.

Bez glutenu: Pieczeń z indyka podana  z warzywami z pieca i chrupkim pieczywem bez glutenu.


wtorek 21/08

1. Pasta jajeczna  z kaparami i szczypiorkiem podana z sałatką z papryki, ogórka i sezamu oraz pieczywem pełnoziarnistym.

DASH: Jajecznica z suszonym pomidorem i szczypiorkiem, podana z pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG oraz sałatką z papryki ogórka i sezamu

Bez glutenu: Pasta jajeczna  z kaparami i szczypiorkiem podana z sałatką z papryki, ogórka i sezamu oraz pieczywem bez glutenu.

Wysokobiałkowa: Pasta jajeczna z kaparami i szczypiorkiem podana z szynką parmeńską oraz sałatką z papryki, ogórka i sezamu.

2. Baton energetyczny z syropem z agawy.

DASH: Baton energetyczny.

Wysokobiałkowa: Baton energetyczny wysokobiałkowy.

3. Polędwiczka sous-vide w sosie śmietanowo-musztardowym  podana z kluseczkami gnocchi i marchewką paryską z zielonym groszkiem

Vege:  Boczniaki panierowane  podane w sosie śmietanowo-musztardowym z kluseczkami gnocchi i marchewką paryską z zielonym groszkiem.

DASH: Boczniaki panierowane podane z ryżem pełnoziarnistym z warzywami.

Bez glutenu: Polędwiczka sous-vide  w sosie śmietanowo-musztardowym podana z kluseczkami gnocchi bez glutenu i marchewką paryską z zielonym groszkiem

4. Fit fasolka z pomidrami, cukinią i bakłażanem

Wysokobiałkowa: Fit fasolka z pomidorami,cukinią i bakłażanem oraz brukselką.

DASH: Fit fasolka z pomidrami, cukinią i bakłażanem

5. Risotto z mięsem i warzywami z woka.

DASH: Risotto pełnoziarniste z indykiem i warzywami.

Wysokobiałkowa: Komosa ryżowa z mięsem i warzywami z woka.


środa 22/08

1. Bagietka zapiekana z mozzarellą podana na  sałacie z salsą pomidorowo - borowikową z bakłażanem

DASH: Chleb o niskim IG zapiekany z kurczakiem sous-vide podany z salsą borowikowo-pomidorową.

Wysokobiałkowa: Kurczak w pomidorach zapiekany z mozzarellą .

Bez glutenu: Bagietka bez glutenu zapiekana z mozzarellą podana na sałacie z salsą pomidorowo-borowikową z bakłażanem.

Bez nabiału: Bagietka zapiekana z kurczakiem podana na sałacie z salsą pomidorowo-borowikową z bakłażanem.

2. Pudding z tapioki na mleku kokosowym z konfiturą jagodową

DASH: Pudding z tapioki z owocami

Wysokobiałkowa: Koktajl proteinowy z owocami

3.Rumsztyk wołowy z tymiankową cebulką  podany z kalafiorem romanesco i pieczonymi ziemniakami w ziołach

Vege: Rumsztyk z pieczarek i soczewicy z kalafiorem romanesco i pieczonymi ziemniakami w ziołach.

DASH: Rumsztyk z pieczarek i soczewicy z kalafiorem romanesco i pieczonym selerem w ziołach.

4. Bób z oliwką z winogron.

DASH: Fasolka szparagowa z oliwką z winogron.

Wysokobiałkowa: Bób z oliwka z winogron i wędzoną makrelą.

5. Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem

DASH: Sałatka nicejska z tuńczykiem w sosie własnym i jajkiem oraz olejem z dyni

Wysokobiałkowa: Sałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem


czwartek 23/08

1. Pasta z wędzonego sera podana  z pieczywem pełnoziarnistym i rzodkiewką

DASH: Pasta z ciecierzycy z wędzoną papryką i awokado podana z pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG oraz rzodkiewką

Wysokobiałkowa: Pasta z wędzonego sera oraz ciecierzycy podane z rzodkiewką.

Bez glutenu: Pasta z wędzonego sera podana  z pieczywem bez glutenu i rzodkiewką

Bez nabiału: Pasta z ciecierzycy z wędzoną papryką i awokado podana z pieczywem pełnoziarnistym oraz rzodkiewką

2.Budyń czekoladowy
DASH: Twarożek z makiem i owocami

Wysokobiałkowa: Twarożek z makiem i owocami.

Bez nabiału: Budyń kakaowy na mleku kokosowym.

3. Roladki z kurczaka z musem z zielonego groszku w sosie jasnym pieczeniowym podane z kaszą gryczaną białą i surówką z białej kapusty. 

VEGE: Roladki z zielonego groszku i cukinii  podane z białą kaszą gryczaną i surówką z białej kapusty

DASH: Roladki z kurczaka z suszonym pomidorem podane z kaszą gryczaną białą i surówką z kapusty kiszonej

Wysokobiałkowa: Roladki z kurczaka z musem z zielonego groszku w sosie jasnym pieczeniowym podane z białą kaszą gryczaną i surówką z białej kapusty.

4.Krem z  pomidorów i bazylii z płatkami migdałów
DASH: Krem z pomidorów i bazylii z płatkami migdałów.

Wysokobiałkowa: Krem z pomidorów i bazylii z czarną soczewicą i płatkami migdałów.

5.Chili con carne z ryżem parabolicznym i dzikim

Vege: Wegetariańskie chili con carne  z ryżem parabolicznym i dzikim.

DASH: Wegetariańskie chili con carne  z ryżem parabolicznym i dzikim.

Wysokobiałkowa: Chili con carne z sałatką z pomidora .


piątek 24/08

1. Sałatka z makreli z kolorową papryką i siemieniem lnianym podana z pieczywem pełnoziarnistym

Bez ryb/ Vege bez ryb: Pasta z orzechowa z pieczywem pełnoziarnistym oraz sałatką z młodego ogórka  z czarnuszką

Wysokobiałkowa: Pasta z makreli i pasta orzechowa z warzywami.

DASH: Sałatka z makreli z kolorową papryką i siemieniem lnianym podana z pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG.

2. Galaretka agrestowa.

Wysokobiałkowa: Serniki na zimno z galaretką

DASH: Galaretka agrestowa.

3. Filet z pstrąga tęczowego  z koperkiem podany na szparagach pieczonych na maśle orzechowym

Bez ryb: Kurczak sous-vide z koperkiem podany na szparagach pieczonych na maśle orzechowym

Vege bez ryb: Kotleciki z ziemniaków i sera z koperkiem podane na szparagach pieczonych na maśle orzechowym

DASH: Filet z pstrąga tęczowego  z koperkiem podany na szparagach pieczonych na maśle orzechowym

Wysokobiałkowa: Filet z pstrąga tęczowego z koperkiem podany na szparagach pieczonych na maśle orzechowym

4. Sałatka z kaszy pęczaka, brokuła i awokado

Bez glutenu: Sałatka z ryżu, brokuła i awokado.

Wysokobiałkowa: Brokuł i awokado z kotlecikiem strączkowym. 

5. Młoda kapusta z kurczakiem sous-vide

Vege: Kotlecik z roślin strączkowych  z młodą kapustą.

DASH: Kotlecik z roślin strączkowych  z młodą kapustą.

Wysokobiałkowa: Młoda kapusta z kurczakiem sous-vide


MENU może ulec zmianie - sprawdź dlaczego!

MENU zawsze ustalane jest wcześniej, w taki sposób, aby dania/produkty w diecie nie powtarzały się zbyt często.

Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu maksymalną różnorodność jedzenia i smaków

Bazujemy na świeżych produktach i dostawach. Minimalizujemy wykorzystanie produktów mrożonych.

Wszelkie dostawy produktów i gotowanie odbywają się kilkanaście godzin przed dostarczeniem do Państwa posiłków!
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić nawyższą jakość i zagwarantować świeżość każdej potrawy!

Powyższe MENU nie uwzględnia zmian, jakie zachodzą ze względu na brak dostępności produktów przy dostawie oraz indywidualnych wykluczeń/ diet specjalnych. 


Jak mogę zamówić dzień testowy za 39,99 pln?

Promocja dostępna jest dla nowych klientów (takich, którzy wcześniej nie składali u nas zamówienia)
Zamówienia dokonać można:
TELEFONICZNIE, SMSowo : 733909809
MAILOWO: bok@suvibox.pl ; catering@suvibox.pl
oraz przez stronę www.suvibox.pl, wybierając w ilości dni "ZESTAW TESTOWY"  

Promocja TEST przysługuje każdemu nowemu klientowi, jeśli nie wykorzytsał jej przy pierwszym zamówieniu- może wykorzystać ją przy przedłużeniu diety.